Thursday 3 July 2014

 

Pejam celik  pejam celik dah 5 bulan lebih kitorang couple. Tapi jauh lagi perjalanan kitorang. Tipu lah kan kalau cakap selama 5 bulan lebih ni kitorang tak pernah gaduh. Terlampau banyak dugaan yang datang. Kitorang tetap sabar & tabah menghadapinya. Dia pun banyak bersabar dengan perangai aku.


Dia selalu ada dekat sisi aku. Selalu ada time aku susah & sedih :) Selalu ada time aku sakit. Selalu teman aku pergi mana mana. Tak kira la makan ke, shopping ke, merayap ke, lepak ke. Wahhh, banyak ahh!! Tak terkata lahh. & dia selalu selalu selalu selalu selalu & selalu ada dalam ingatan aku! That most important to me!!


Even aku banyak buat dia sakit hati, dia tetap sabar. Tetap maafkan aku :') Tetap terima aku seadanya. Thanks biy. Thanks a lot! :*  ILOVEYOU TODAY, TOMORROW & FOREVER UNTIL MY LAST BREATH!